3DECEMBER2011 14:39


sitter atm hemma, dricker mitt kaffe och ska om ca 1 timma och 30 minuter med en taxi med skatan mot anneberg och sedan pendel till göteborg för att äta skräpmat. och jag måste bara säga att västtrafik är fucking efterblivet!!!!!!!!

jag ringde och förklarade att jag och skatan skulle ta 16 taxin (som är en ersättningsbuss) tillsammans mot anneberg, eftersom jag trodde att det gick bra att hämta upp honom på vägen dit men nej, tydligen gick inte det. hon verkar helt efterbliven för jag sa att det har gått förut och jag fattar inte varför det inte går att bara plocka upp honom, men då säger hon att det inte går att boka så, utan vi måste boka en för mig och en för honom.

men det visade sig senare, för min mamma ringde och undrade vafan deras problem är, att det var bara 1 taxi, fast det stod att den skulle vara hos mig 16:05 och skatans skulle vara hos honom 16:20, så jag antod att det var 2 taxis, vilket skulle vara väldigt onödigt..... för det tar inte 15 minuter att köra dit, det tar ca 5. men det visade sig vara samma taxi, bara att det stod så i deras datorsystem (?), hahah jävla puckon.

men anyway, igår var jag med frida, pernilla och sandra hemma hos frida och hade allmänt awesome. moa kunde inte vara med för hon hade bajsont i ryggen och magen tror jag, så för henne sket det sig. när jag hade varit hemma och ätit så gick jag dit och då bakade pernilla kladdkaka (jävlar va kladdig den blev).

vi körde sedan ''jag har aldrig...'' och pratade, fast jag skrek mest för att ingen lyssnade. men ja, alla somnade runt 1, halv 2 tiden och vaknade sedan vid halv 12 ungefär. de tog en taxi som gick 14:10 och jag gick hem.

jag sitter nu här, längtar tills jag får käka BK och ehm, sedan åker jag hem till skatan och sover där.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0