21DECEMBER2011


idag är det den 21 december och idag vart det skolavslutning.... som jag inte var på, hahha. gick inte p.g.a att jag inte skulle kunna komma hem efter avslutningen så det sket sig, så jag sov ut idag till klockan 10:45 istället, kändes bra!

när klockan blir 13:05 så åker jag och mamma till tandläkarn där hon släpper av mig, sedan kommer jag förmodligen få vänta i ungefär 1 timma eller så på att gå till bilskolan och köra. kör la i kanske en timma eller så och åker sedan hem.

vettifan vad som kommer att hända under lovet, bara att jag och skatan kommer att få sälja GT varje dag, snabba caaaaaaaaaaaa$$$$$$$h. sen har det kommit snö också, ganska mycket. vad jag har hört så är det regn i göteborg, my hometown.... ibland äre gött att vi flyttade ut på landet.

men anyway, ska ut med målly ganska snart så får la klä på mig eller något i den stilen. hare!


Baconstrips!
Postat av: Bea

gillar ditt skal starkt!

2011-12-21 @ 12:56:15
URL: http://emightesss.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0