11DECEMBER2011 13:26


explorer suger på min dator och vill verkligen att jag ska kasta datorn i golvet (nej, explorer är inte mitt första val att använda, jag har den endast för att man inte kan skapa ny rad på min blogg på chrome så, kanske därför explorer är pissed på mig), så ja, jag har inte skrivit här på bajs lång tid.

anyway, i fredags så kom skatan till min skola i slutet av dagen då moa skulle ta en bild på oss när vi var gröna och gula i ansiktet så vi ska vara en del av prideflaggan. hennes tema är att alla är lika osv. vi tog sedan 4 bussen hem till skatan för att han skulle packa och sånt.

btw, baja ner mig när denna ramlade ner när det blåste som fan i klassrummet då vi hade fönstret uppe, hahaha tror jag kissade på mig lite när jag skrattade.





vi kom hem till honom, åt, städade hans rum och tog sedan 8 bussen hem till mig. något jag inte vetat tidigare är att den sista bussen (som går från anneberg 19:40), om det inte är någon som hoppat på bussen när den är lite mer än halvvägs till skatan, så vänder den om...... fan är det om?!

skrev precis på västtrafiks facebook, tur att man kan skriva en kommentar utan att man behövet gilla deras sida, hahah. men anyway, vi kom hem till mig, käkade, kollade på friends, duschade och somnade. jag sålde GT och övningskörde hem, och lade mig bredvid skatan igen när jag kom hem.

han åkte hem vid 3 tiden då hans föräldrar hämtade honom. hela dagen satt jag och hade allmänt tråkigt, men helt okej. idag vaknade jag halv 9 typ och övningskörde sedan vid 9:15 till anneberg och sålde GT. pappa kom sedan vid 11 och så övningskörde vi till maxi, växlade mina pengar (blev totalt ca 600 spänn, wooooo fucking hoooo!) och pantade burkar.

klockan är trots allt bara 13:44 just nu och vettifan vad jag ska göra idag, hade velat träffa skatan dock. om jag hade haft bil hade jag åkte diiiiiiiiiiiiiiiiiiiirr. förövrigt behöver jag döscha idag, kanske övningsköra (?), tror dock inte det men får la se. tjaaaaaaaaaaaarå

btw, är jag den enda som verkligen stör mig grovt på när cyklister kör på vägen när det finns en jävla cykelbana? alltså, vafan är det om? de borde fan få böter för det...... #pissed #twittertja #hatarcyklister #tightassdock


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0