Yesterday was Monday.... Today is Tuesday, we we we so excited, we so excited...


Igår (klockan är ju 03:07) så åkte jag hem till Skatan, var ganska pissed men lugnade ner mig efter ett tag. När jag och Skatan hade ätit lite mat så drog vi till Maxi och köpte lite grejer och såg världens snyggaste kylskåp (skojar inte heller). Vi köpte i alla fall chips, gräddfil (till dippen som Skatan redan hade köpt), monster, glass och cola.


.....Snyggaste kylskåpet jag sett, i hela mitt liv.... som kostade 15 lakan....... röv





När vi kom hem till Skatan igen satte jag mig vid TVn med mitt Wii och spelade en massa mariospel och Skatan satte sig och kollade på youtube och spelade 102 dalmatiner, och ja, vi är 17 år gamla.


Skatan körde... tåg på 102 dalmatiner


Hittade också Världens bästa app helt randomly....


Aaaaaaaaanyway, det var gårdagen i ett valnötsskal, så att säga.... Nu ska jag sova röven av mig och förhoppningsvis inte få ont i nacken igen... Jag sover inte som ett pr0 direkt. Men ja, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0