Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......


.....eeeeeeeeeeeell, nu är jag tillbaka från GT säljandet, i regn bland annat. Gick upp 8, drack kaffe och proviva, och åt även flingor, utan banan, för att jag vill ha variation. Åkte hemifrån 9, anlände 9:20, då det började att småregna. Det kom och gick hela tiden, men jag blev inte dyngblöt (!) som tur var.

Det var en tant eller ja, gammal kvinna, som ställde mig en ganska konstig fråga...
Tant: Har du en tvilling som brukar gå runt här?
Jag: Haha nej, jag är samma tjej som sålt här förut.
Tant: Nej, men det är en kille som brukar gå runt här också...
Jag: Jo, det är min pojkvän.
Tant: Haha jaha! Jag trodde det var din tvilling.

.....Borde jag ta illa upp eller borde jag typ, skita på mig? Hahah, okej, sure. Jag och Skatan har båda blåa ögon, brunt hår osv, men... Tvillingar? Alltså.... Nej, jag är bättre än Skatan på alla möjliga sätt och vis.

Men ja, jag körde hemåt när klockan var ca 11 och kom hem för ca 10 minuter sedan, och nu är klockan 11:34. Jag sitter och fryser också... Jävla skit väder, kan det inte vara varmt ute i alla fall? Juste, jag höll på att dööööö när jag skulle svänga in till mitt område... Sladda med bakhjulet och ja, höll på att dö, så jävla halt. Sen är mitt bakdäck slitet som bananen också, så kanske inte så konstigt... Varför sa jag både ''bakhjulet'' och ''bakdäcket''? Pff, kan aldrig bestämma mig.

Men nu ska jag smsa Skatan och berätta att en tant trodde att vi var tvillingar, så tjingiling, fågelholk.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0