Vi kör på en klassisk ''Bra eller Anus?'' idag


Såg alldeles nyss en kortfilm om Portal (ni vet, spelet jag alltid brukar prata om?...) och ärligt talat tycker jag att de ska göra en långfilm om spelet! Kanske inte exakt som spelet, kanske annorlunda banor osv, men jag hade lätt velat se den för kortfilmen var riktigt bra gjord och ja, om ni har spelat spelet själva tror jag ni också skulle vilja se den.

Bara den kortfilmen får nog med views, bra kommentarer osv så kommer det förmodligen bli en film (vad det har snackats om), för den här kortfilmen tog 1,5 år att göra (holy shit!) och den är ju bara ca 7 minuter lång. Blööö, i så fall kommer jag längta ihjäl mig.... Ja, jag är lite nördig av mig.

Så ja, detta blir helt klart ett BRA, om inte ännu bättre.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0