Var det ett tag sedan?....


Jag tror inte jag har skrivit sen i.... hm, vad kan det ha varit?.... Sen i måndags, känns som evigheter, fast egentligen är det inte det, men i alla fall. Igår började ju skolan och ja, klassen var verkligen jättetom, kändes det som. 5 borta, 2 nya, så nu är vi.....................

Typ 19? Eh, jag vet inte. Men anyway, som jag alltid gör, så dygnade jag den natten, så jag var hyyyyfsat övertrött och ja, jag vet inte. Vi började 9, så jag tog moppen dit, och var där ungefär prick, då vi skulle samlas i sal Sidney............................ Hör ni hur fel det låter? Fattar inte ens varför de har ändrat salnamnen överhuvudtaget. Jag som precis hade lärt mig i princip alla salar. Bajs.

Först satt vi bara och lyssnade på r-niclas, sedan kollade vi schema och massa bajs. Sedan skulle vi gå en jävla poängpromenad (som jag nu ångrar till 1000% att jag gick) i regnet, men jag gav upp i att svara på frågorna efter typ 5 stycken. Vi gick upp för 1000000 trappor (träningsvärk), sedan fick vi sluta.... Värdelöst.

Jag kom sedan hem, åt lite lasagne, gick och la mig (vid halv 2 på dagen, med tanke på att jag var gaaaaanska) trött. Sov till typ 9 på kvällen då jag tog kvällsmat, somnade sedan igen vid halv 10-10 tiden, sov tills jag var tvungen att gå upp (klockan 6 på morgonen), så... totalt sov jag alltså 15 och en halv timma, hähäh känns bra.

Anyway, tog bussen idag, började halv 9. Med tanke på att det var temadag klädde Fridie ut sig till en pirat (ingen ögonlapp dock, sög) och vi jobbade i grupper osv. Jo, btw, jag går under namnet Yvonne nu, tydligen... Anyway, när klockan blev ca 12:25 var det 10 minuter kvar tills min buss skulle gå, och jag försökte snacka med Niclas om att nästa buss inte gick förän 14:30, och jag har en lång väg hem.

Tror ni han lyssnade?............... Nepp. Så jag drog med bussen ändå, blir bara så jävla pissed på honom, seriöst. Lyssnar han någon gång på någon alls? Men ja, jag tog bussen hem som sagt och ja, nu sitter jag här, tar mitt kaffe och ska ut och övningsköra senare vid typ 6 tiden. Imorgon är det en vanlig skoldag (schemat kickar igång, precis som puberteten snart kickar igång på Adrian) och efter skolan drar jag förmodligen hem till Skatan och sover över där.

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu drar jag, btw, jag har inte haft något internet, vilket är förklaringen varför jag inte har skrivit.... Om det nu är någon som läser överhuvudtaget. Hejdå.

Hahah glömde berätta, i bamba så slog jag vad med Fridie och Hippien att dricka en klunk av Tabasco, vilket vi gjorde.... Aj, och fyfan va äckligt det var. Äckligare än vad jag trodde det skulle vara. Aja, hejdå.
Har bara massa fula instagram bilder btw, men lev märeeee.


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN fått tillbaka mina armband, känns verkligen awesome.♥

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0