Ulla-red på en hest, på grönt gres


Aaaaaanyway, vi gick upp vid 1 tiden idag och åt varsin macka. Jag satt och spelade Mario Party medan Skatan satt vid datorn och kollade lite Scrubs. När klockan tickade så långt som 14:17 så drog vi iväg på Skatans moppe mot Anneberg. Väl i Anneberg satte vi oss och snackade lite med Fridielidie som satt vid kiosken, efter en stund gick vi till pendeln.

Börjar redan bli lite beroende av Instagram, h3h3h3hh3h3h3hh3h3h3h3h..........h3.

Här är några mer Instagram-bilder, bara för att ni bad och bönade om det... *Sigh!*


Äcklig saft....


När vi kom fram till Kungsbacka gick vi till Fyren och jag lånade om min bok Love, Janis medan Skatan gick och bajsade, roligt Johanna. Sen tog vi varsin twister och väntade på att mamma skulle ringa mig, men då kom vi på att mitt SIM var spärrat och eftersom Skatans mobil var död kunde hon inte få tag på någon av oss, men hon dök upp tillslut ändå, vilket var en jävla tur.



Sedan åkte vi till Fjärås och hämtade upp min mormor för att sedan åka till Ullared, och Skatan var taggad.



Ångrar att jag inte köpte hatten, kostade trots allt typ 20 spänn... Fan. Och nej, jag har inte ett gigantiskt huvud, jag har mina glajjor under hatten........... Eller nej föresten, jag har en superhjärna.

Haha min tee som jag köpte är EPIC, sen fanns det även ett skal till iPhone 3G med Hurley märket...:( äckligt schnögg varen jö, ville ha den.




Do bad things, then apologise.


Tönten som åker iväg till Stockholm imorgon.... Din apa.


Hahahahahahah dör. Vi skrattade ett bra tag när vi såg vad som befann sig i bakgrunden.

Vill till Fun Land, så de så............


I'M THA BURGER KING! och johanna, vad är grejen med '':O'' minen? lägg ner


SÅ HÄR ska en riktig hamburgare se ut.... Jävla amatör Mc Donalds, Burger King ftw!

Bakgrundsbild, hähähäh



Väl i Fjärås gick vi in till mormor och hälsade på min morfar, stannade la i 10 min eller så innan vi åkte igen. Mamma släppte av mig och Skatan i Anneberg där moppen stod och så åkte vi hem till honom. Han satt på toa i eeeeeeeeevigheter och det var nära på att jag var tvungen att åka hem utan att ens säga hejdå, men han kom ut tillslut. Vi sa hejdå, och jag åkte iväg.

P.S Rage Mode i detta stycke
Väl hemma tog jag på min banantröja och gjorde kaffe. Sitter här och ska ladda ner massa musik, eftersom skit äckel bajs spotify tog bort alla mina 2300:- låtar från iPoden och ersatte alla med låtar från spotify (vilket är inte många eftersom spotify är jätte mega fattigt och har ingen bra musik som jag lyssnar på), så nu måste jag ladda ner alla på nytt igen.......................................AAAAAAAAAAAAANAL

Så, nu fick jag ur all rage:) nästan.... Men ja, imorgon blire förhoppningsvis lan med Fridielidie i mitt garage och så hoppas jag på att vi ska bada och grejer, hähähähähähähähä, hon (som är noob, inte 1337) har inte badat iår. Undrar ibland varför jag ens snackar med henne... Men ja, och imorgon åker Skatan till Stockholm tills på söndag, men får nog träffa honom på måndag igen.

Men nuuuuuuu ska jag fortsätta med mitt, och jag hoppas ni fortsätter med erat och inte sitter där och ser sorgliga och patetiska ut... Jävla apor. Hejsan svejsan i....... bajsan.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0