Tobuscus app, hur awesome är det? 10/10


Klockan är 02:38 och jag sitter och kollar Tobuscus videos på mobilen, känns bra när jag kan kolla påre på datorn. Skiter la jag i? Jag gör vafan jag vill. Men ja, förövrigt börjar jag bli hungrig och är riktigt pessnödig..... Ska dra en pess snart. Och ehm... Imorgon ska jag förmodligen övningsköra med far, och förmodligen dammsuga hela huset, för jag kan vara snäll!!!!!......

Om jag vill. Men ja, boop boop boop boop osv. Nu MÅSTE jag verkligen gå på toa, tror fan jag göre i böserna snart, och det vore la inte så där jätte okej. Måste duscha och grejer i så fall, orkar verkligen inte det nu klockan (nästan) 3 på natten/morgonen.
Laddade precis ner Spiderman till min iPhone också... Ska spela det senare, när jag har pessat, så... HARE!

Och såhär ser jag ut när jag är riiiiiiiktigt pessnödig, så ni vet det till nästa gång.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0