Three cute little monsters


Nu är klockan........16:58 och jag kom precis hem efter att ha gått i en lerig skog med min mor och min vovve. När jag kom hem stod det tre små gölliga monster rippet i kylen till mig. Awesome? You bet! Sen hittade vi inte heller så där jätte många kantareller heller... Ja, det rimmade, för helvete.

Men ja, resten av dagen ska jag sitta här med mina batiksfärgade sox och ja, dricka min lilla fina monster ripper, hähäh. Sen ska jag la träffa Skatjäveln imorgon och kanske sova över eller något sånt. Seeeeeeeen har jag la inget planerat, tror jag. Ska la träffa Fridie på måndag eller tisdag, och på onsdag börjar sk......... Urgh, sur uppstötning, sorry. Skolan. Damn.... Orkar inte ens tänka på alla läxor, även fast jag precis gjorde det. Bajs.


'':o'' is ma new thang

''Same big buzz, sexy little can'' Daaaaamn right!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0