This time, I threw a fist.


Sitter och kollar That '70s show nu och ska snart sova, är jävligt trött och klockan är inte ens 1 än?.... Pff. Wow, kom precis på att det är nästan ett helt år sedan som jag och Fridie gick och såg Vampires Suck efter första dagen i skolan... Damn, känns som ett halvår sedan. Känns inte som om det vore 1 år sedan i alla fall.

Och snart äre Junkfest också, den 27e augusti, och det blir så att fridie följer med iår. Förra året gick jag inte, och 2009 följde hon inte med för hon var upptagen. Men iår, dååååååååfan ska ni få se.

Anyway, jag har ont i huvudet så jag orkar inte skriva mer just nu. Och imorgon kanske jag ska till Göteborg med Fridie, om vädret låter bli att vara en sån jävla rövätare, så vi får la se.

Sleep tight = Sov tight

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0