The walls start shaking, earth was quaking. My mind was aching, we were making it.


AAAND YOU, shook me aaaaaall night long!

Sitter här och sjunger på ACDC och väntar på att Fridie ska ringa mig så vi kan dra till Maxi och köpa frukt, ja, ni hörde rätt... Frukt, till garagelan. Vi vill göra en fruktsallad, då gör vi fan en fruktsallad! Problem? ...

Men ja, förövrigt var jag nere med Fridie och badade i sjön alldeles nyss och simmade över sjön och sen tillbaka igen, och när vi kom tillbaka till Öjersbo så åkte vi med en Jeep upp, hahah, som Fridies pappa fick av en transvestit. Den var tydligen med i Andra Världskriget och har kulhål här och var, pretty sweet.

Men ja, åker iväg till Maxi sedan, köper lite frukt, sätter oss sedan i mitt garage och ja, gör det vi gör bäst: Lanar. Sen får vi la spela TV-spel eller något annat också, fåååååååår la se!

Banana on my mind, förälskad i min tröjilöj alltså.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0