Soul Surfer


Det regnar ute, så vettifan om det blir någon joggning... Men jag har i alla fall övningskört idag i ca 1 timma eller vad det nu var. Åkte i Lindome, borta vid Kållered osv, och det gick la bra tills vi kom hem så jag fick kärringstopp precis vid våran infart, gött.

Anyway, förut idag kollade jag på Soul Surfer och den var riiiktigt bra! Den är baserad på en sann historia som handlar om en tjej, vid namn Bethany Hamilton, som förlorar sin arm i en hajattack. Hon förlorade 60% av allt sitt blod men lyckades ändå överleva. Bara tre veckor efter attacken var hon uppe på brädan igen. Rekommenderar!

Förövrigt har jag inte haft något för mig idag, ska dra en dusch senare och jag har verkligen lust att baka kladdkaka... Orkar inte, någon som har lust att komma hit, ställa er i köket och baka mig en kladdkaka? Thanx.



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0