Rock on, Pastor Dave.


GODMORGON, jag gick upp som vanligt (antar att ni kan gissa siffrorna) och sitter nu och dricker mitt morgonkaffe och kollar på That '70s show, som det ska vara. Anyway, igår kollade jag på L.A Gigolo och Diary of a Wimpy kid, ZOO-WEE MAMA! (Klicka på bilderna för att ladda hem filmerna)

Hm, vad tyckte jag? L.A Gigolo aka Spread slutade inte som jag hade hoppats, men själva ''storyn'' och budskapet var bra. Sen är Ashton Kutcher en av mina favoritskådespelare så, det var typ den anledningen jag ville se den. Men annars ser man bara sex, sex, sex, hela tiden. Såååå, hide yo wife, hide yo kidz, n' hide yo husband.

Men anyway, Diary of a Wimpy kid då? Det var la inget speciellt med den direkt, men kan la inte säga att den var dålig heller, fast heller inte att den var bra. Eh, jag vet inte, haha. Okej, den var la bra?

Meeeeeeeeeen anyway, blir nog att övningsköra idag igen och imorgon skulle jag till Göteborg med Fridie, vad jag har hört. Vettifan vad vi ska göra, men vi hittar la på något. Nu ska jag dra, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0