My iPhone wöööööööörks!


Jaaapp, nu funkar äntligen min iPhone som den ska! Har samma gamla nummer, och ja... den funkar helt enkelt som den ska. Men anyway, igår/inatt satt jag och Fridie som sagt i mitt garage och lyssnade på musik i princip hela natten, tills då hon gick hem, vilket var 4:30 ungefär.

Idag vaknade jag av mitt 13:37 alarm och gick upp nästan direkt. Tog kaffe och ringde sedan Fridie vid 14:10 tiden. När klockan blev såpass som 14:30 gick jag och Fridie ner till sjön och ja, badade, som man brukar göra i sjöar. Vi snackade om allt mellan himmel och jord, okej, kanske inte, men ändå. Vi badade i alla fall i ca 30 minuter innan vi gick upp till vägen och väntade på att bussen skulle komma, för på bussen satt hennes pojkvän Albin.

När bussen anlände gick jag hem och Fridie gick till busshållplatsen. När jag kom hem åkte min pappa precis för att hämta mitt SIM-kort så ja, nu äre fixat. Förövrigt är mina planer på bokstaven 0 idag, eller ja, ska la sitta här och kolla That '70s show om från början, för kollade nyss på sista avsnittet såååååå... Är la bara att börja om.

Lördag och söndag ska jag sälja GT, och om det blir bra väder så ska la jag och min mor gå till sjön och sitta där i några timmar. Annars har jag inget planerat, och snart är sommarlovet slut, får ångest! Vill inte till skolan, blöööööööö.



Tappade räkningen hur många gånger jag och Fridie lyssnade på denna inatt... Auto Replay knappen♥

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0