Mr Sexy's Pizza, our special today is sexeroni, it's like pepperoni but sexy


Well, är hemma nu efter en lång dag i skolan. Började dagen med svenska vid 9:20 tiden, då vi bara gick igenom saker, efter det var det matte med ny mattelärare som snackade om sin barndom, andra världskriget, och en massa andra saker hela lektionen.

Jag satte mig sedan med John, Fridie, andra Johanna och den nya tjejen Maria som jag först trodde hette Johanna, sen uppfattade jag det som om hon hette Sandra, sen visade det sig att hon tydligen hette Maria, haha men anyway, jag satt mig vid de i bamba och gick sedan med Fridie till ÖB. Vi hade sedan engelska, dubbelpass, och avslutade sedan med estetisk verksamhet.

Jag och Fridie gick sedan till bussen som gick 16:11 och ja.... Nu är jag hemma, käkar varma hallon med glass och dricker kaffe, livet är fan me bra. Hare!

Dagens bild

Dagens middag


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0