Maxi, Junkfest osv


Hm, vart avslutade jag allt?... Kommer inte ihåg, hähäh. Men igår åkte jag i alla fall hem till Skatan och sov över, men innan det drog vi till Maxi och köpte lite grejer och sedan kollade vi på Valkyrie (klicka på namnet för att ladda hem den) som var jävligt bra, den är baserad på en sann berättelse som handlar om en av de försöken att döda Hitler under Andra Världskriget.

Men anyway, jag somnade ganska tidigt och om jag inte minns fel så somnade Skatan samtidigt som mig... Eller nej, han gick och lade sig vid typ 2(?) tror jag. Min väckarklockka ringde halv 11 då jag gick upp direkt osv. Jag och Skatan åkte från Skatans fågelbo runt halv 12 och hann med pendeln. Direkt möttes vi av en pratglad Frida, och satte oss därav så långt ifrån henne som möjligt... Nej, det gjorde vi inte.

Framme på stationen köpte jag Vanillia Latte på Espresso House (jag är ny där) och ja, den var la go. Efter det väntade vi på Mocke och Marcus, sedan gick vi alla till 4-Gott och köpte dricka osv till den långa tågresan, och vi fick halvspringa till tåget. Det fanns inga platser så jag och Frida satt på golvet utanför toaletten medan de andra tre stod upp hela resan.

Kontrollanten gillade inte mig och var ganska bitchig p.g.a att jag inte hittade mitt kvitto (som man måste ha till sitt fritidskort) så jag var tvungen att betala bitchen 80 spänn. Efter ett tag hittade jag kvittot och letade reda på bitchen, fick tillbaka mina pengar så det slutade bra i alla fall. Vi var framme i Trollhättan efter 1 timma och väntade på bussen. Det regnade som vanligt i Trollhättan (som det även gjorde för 2 år sedan jag var där), och vi bara gick runt och degade hela dagen.

Det enda som var pluset var att jag köpte en tjocktröja (Santa Cruz), AAAAAAAS FIN, för 300 spänn. Vi kollade på lite sexig vatten fight grej, sedan gick vi till Max och åt. Vi åkte hem efter ca 2-3 timmar, och fick platser på tåget påväg tillbaka. Men ja, sedan tog vi alla pendeln tillbaka och jag och skatan var hemma hos honom vid 7-8 tiden någon gång.

Vi åkte hem till mig runt 11 tiden, duschade 23:45 och jag somnade sedan vid 00:15 typ. Vettifan när Skatan somnade, men det måste la varit någon gång vid 2 eller något, haha. Tvingade upp honom vid 9 tiden, då han åkte nästan direkt och sålde tidningar. Själv gick jag upp typ 11:30, tog mitt kaffe osv och packade upp mina grejer. Nu sitter jag här, dricker en redbull som min pappa tydligen hade köpte till mig för 2 dagar sedan och ja, ska snart ut med Måålly. Hejdå!








Kan ni dra en gissning vilken kille som var min favorit?

o..o

Mediekommunikationslektionen (jävlar va långt ord) var rolig i fredags, och ja, det var random



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0