Lazy Sunday


Well, i fredags (tror det var senast jag skrev?) åkte jag hem med 4 bussen och Skatan hoppade på bussen hos sig och åkte med mig hem. Vi satt och åt grillat med mina äpplen och gick sedan ut med min hund innan vi drog oss mot Maxi för att köpa grejer. Vi köpte cola och lite annat innan vi drog hem till Skatan för en kväll med TV-spel och maaaaaaat.

Jag somnade runt halv 1 tiden, då jag var äääääckligt trött, jag vettifan om Skatan somnade samtidigt eller inte, aja. Skatan gick och jobbade vid 9 tiden och jag vaknade då han kom hem, vilket var vid 11. Vi gick sedan och gjorde fröööökost till mig, då han redan hade ätit, sedan spelade jag TV-spel medan Skatan kollade på Scrubs.

När klockan blev typ 2 (?) så åkte jag och Skatan med hans föräldrar Stefan och Maria till Freeport och kollade efter present till Skatans farmor i Golfbutiken. Sedan åkte vi vidare till Kungsmässan efter cola och sedan åkte vi hem igen. När vi kom hem fortsatte jag spela TV-spel och Skatan kollade på Scrubs (ja, vi är jätte sociala), och sedan åkte vi hem till mig.

Nästan direkt när vi kom dit så gjorde vi varsin macka och sedan gick vi in i duschen, och ja, spelade golf, som man gör i duschen. Efter det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men efter ett tag tog vi ut kräftorna, brödrosten, mackor, tallrikar, drickan osv i vardagsrummet. Vi kollade på Friends och gick sedan ut med Måålly vid 9 tiden.

Vi gick la och la oss vid 2 tiden, och sedan gick vi båda upp vid 9 tiden då Skatan skulle åka och jag behövde pessa. Sedan sa vi hejdå, med tanke på att han inte skulle komma tillbaka för han skulle till sin farmor på släktkalas vid 2 tiden, så ja, jag somnade om i alla fall och gick upp 1.

Idag har jag inga som helst planer, imorgon äre skola igen i alla fall, dåååååå jag har sovmorgon, hähäh. Men nu ska jag äta den här.... konstiga soppan mamma gjorde och kolla vidare på That '70s show, så hare!
Btw, daaaaaaaaaamn va gött väder det vart idag, man blir ju nästan lite glad.

Vad var nyheten nu igen?

Skatan brukar leka race med Måålly medan jag filmar, that's how we roll

Mr Säxy Goose




Just Fantastic.



Största fucking spindeln jag någonsin sett i hela mitt liv, seriöst

Hahahahhahahahhahahahahha.............hahahahahahhahah!!



Alltså....... Jag vet inte hur jag ska förklara hur det smakade



I HDR fick min hönd två hövven och två svansar... Intressant? Ja.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0