Lay me down


Vart i skolan, bland annat så välte Frida ner en tavla på golvet så den gick sönder, alla har velat peta på min finne som osakade att jag inte somnade förän halv 1 inatt (okej, inte alla, men Moa i alla fall), Adrian fick rabies och Hippien tror han är man... Det sammanfattade väl dagen ganska bra tycker jag.

När jag hade lämnat tillbaka boken gick jag till pendeln och framme i anneberg stod mamma och väntade på mig. Nu sitter jag här med hårfärg i håret (kanske ni förstår), ehm och ikväll kommer Skatan hit och ska vara med mig för atm, är jag ensam hemma och är ganska, ja, ensam... Som man är när man är ensam hemma, förutom att Måålly håller mig sällskap då. Nu drar jag igen, baj baj.

Hahahahaha btw, min fäja hatälskar mig på något sätt... Tycker jag är en bitch osv, hähäh
 

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0