Klockan är 19:20 och jag...


...sitter på mitt rum och gör mest ingenting, förövrigt då. Skatan ringde mig för 1 timma sedan, och av alla tillfällen då han bestämt sig för att ringa, så ringer han då han är på Gröna Lund, hahah, smartass. Man ringer ju absolut när man är på ett nöjesfält med sin familj och ska umgås osv. Men ja, han berättade i alla fall att han har sett många brats, något om en stor scen och att han trodde att han såg Maria Montazami... And that's bizarre.

Men ja, annars har jag bestämt att jag ska ut och jogga strax och kanske till och med hoppa i sjön på köpet, fast bara kanske. Sen har jag precis börjat på en ny bok (orka läsa för nöjesskull, egentligen...) som heter Tillbaka till livet som är en sannbaserad historia om Alison som blev våldtagen och nästan dödad av två män (de trodde hon var död med tanke på att de skar nästan av hennes hals, högg hennes mage x antal gånger och även i underlivet), men lyckades överleva. Läst nästan hela på bara några timmar, för den är bra.

Meeeeeeeeeen ja, sen får jag la duscha idag igen om jag ska ut och jogga... Eller, jag kanske har lust att sitta och vara äcklig? Ni ska la fan inte bry er, pff. Sen var även Pernilla en snäll liten pojke och frågade om jag ville komma på grillning, men med tanke på att jag ska jobba imorgon så sket det sig. Men jag och Hippien har i alla fall snackat om tältning igen... Nästan samma personer, och lite annorlunda kommer det förmodligen vara. Inget regn, vi ska grilla nästa gång, tare lugnt med drickan och ja, jag ska inte hoppa i med kläderna på igen för så mycket som jag frös har jag aldrig frusit förut.

Jag skiter i att jogga btw, orkar inte duscha.... Hähähäh....

Jag har nu insett: Jag är officiellt beroende av Instagram.

Baconstrips!
Postat av: Thilda

Är vi inte alla beroende av instagram! Vad heter du? (:

2011-08-06 @ 22:39:09
URL: http://thildasimmergren.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0