Jajajja, ''what are word if you really don't mean them....'' VI VET


Jävlar, alla de gånger jag övningkört.... Låten har kommit på VARENDA GÅNG, blir jävligt trött på't. Men ja, som ni förstår blev det så att jag övningkörde med far idag, vi åkte hem till min moster Malin, som jag btw aldrig har träffat förr, har henne dock på facebook och har haft ett bra tag. Eller ja, hon var ju på min farmors begravning fast då snackade jag inte med henne eller mina kusiner heller för den delen, så ja, det var lite speciellt.
Hennes hund hatade mig av någon anledning, jag hade bara blåa kläder på mig, kanske inte gillar blått, vad vet jag?

Träffade även en av mina kusiner, Filip/Philip(?), men han ville inte prata TROTS det faktum att vi båda har ett intresse för monster, drickan, tror ni förstod det... Men ja, vi drack i alla fall kaffe med Malin och började köra igen vid 8 tiden. Fick en redbull av pappa också, haha, som vanligt.

Kanske övningskör imorgon också, vem vet? Men nu ska jag ta hemmagjord müsli med fil, ta en Omega-3 tablett (fisk, eller leverpiller som Moas pojkvän sa.................. hahaha), och ja, kolla på That '70s show, så nu drar jag, hajbaj!





Haha btw, första gången jag får en av de högst rankade kommentarerna någonsin, så jag kände att jag bara var tvungen att printscreena och lägga upp här, men nu drar jag på riktigt, haaaaaaaj! Och ja, jag följer iJustine, hon är en ganska speciell människa.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0