Jag hatar finnar.... Nej, inte människorna


Har precis fått en liten jobbig jävel precis vid näsborren, precis vid.... ni vet.... blö, vänta, ska göra en bild i photoshop, brb. Om ni haft en finne där, förstår ni vad jag går igenom just nu.... Röv.


Men anyway, idag har jag övningskört (vilket gick bra) och ehm, varit hemma. Imorgon blire nog skolan i alla fall, och efter skolan drar jag förmodligen mot fyren, lämnar tillbaka min bok, sedan ska jag nog köpa hårfärg, sedan drar jag hem med 16:10 bössen. Hmm..... Sen vet jag inte vad som händer.

Är klar med engelskaläxan, jätte awesome. Men ja, på fredag ska jag sova hos Skatan eller så sover han hos mig, och på lördagmorgon drar vi till Junkfest vid 11 tiden. Annars har jag inget planerat.... Så, nu drar jag!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0