Jag är efterbliven...


Sitter och försöka lära mig min iPhone, precis som igår... kommer ta ett tag. Jag har i alla fall några nya appar, har täckning och ja, det allra viktigaste... HOWEVER!:

Jag har tydligen inte mitt gamla nummer längre, som de i butiken sa att jag skulle ha, vilket suger verkligen. Men ja, det ska skicka en nytt SIM-kort och hoppas på att min mobil kan simma bättre med den, för detta suger, MYCKET.

Men anyway, klockan är snart 20:45 och idag ska jag hem till pojken och sleepa där. Imorgon är det tänkt att vi ska till Ullared med min mor och hennes mor (min mormor, för er som är bakom flötet), och kommer la inte hem förän 9.

Jag skriver mer när jag är hemma hos Skatan, sååååååååååååå.....dra någonstans

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0