It's hot outside, let me go swimming in your eyes.


Sitter atm och har verkligen jäääätte ont i halsen, huvudet dunkar och ja, jag känner mig inte säskillt bra, får la se om jag går till skolan imorgon. Men anyway, dagen började med att jag gick upp halv 8, tog bussen kvart i 9, började 20 över 9 med matte (bläääääääähä).

Efter matte vare engelska, då vi inte gjorde något speciellt, och efter matten vare lönch. Satt med Fridie, Sandra, Pernilla, Kajsa och Moa och snackade om lite grejer, kommer inte ihåg något av det, maten smakade smådär........................................ Inte gott alls faktiskt. Btw, fick reda på att Skatan var i skolan idag och behöver inte gå dit på hela veckan utan börjar på måndag istället............. PIIIIIIIIISSED.

Anyway, sen vare grafisk design, vilket sög. Satt och klippade och klistrade... Fuuuuuuuuuuuuuu mitt liv. Men anyway, sen tog jag bussen halv 3, satt bredvid någon konstig gubbe. Hoppade sedan av hemma hos mig och ja, nu sitter jag här, hostar osv, ska snart ta något att äta.

En bebis var i skolan idag (Krilles bebis), alla tjejer blev helt till sig medan jag och Sandra stod i ett hörn och mumlade om att vi inte gillar bebisar.... Måste vara något allvarligt fel på alla andra, jag och Sandra (mest jag) verkar vara mest normala.
Kände mig som en bitch idag btw, därav den bitchiga blicken som inte alls är tillgjord, nepp. Skatan kommer hit snart också, fuck yeeeeeeeeeeah.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0