Ingen school idag inte


Idag vaknade jag först vid 6 tiden, märke att jag inte mådde mycket bättre än vad jag gjorde igår så jag stannade hemma. Jag sov till klockan blev 1, alltså har jag varit uppe i ca 1 timma, och ja, sitter förövrigt bara och kollar That '70s show och har precis ätit macka och druckit kaffe, ska nog ta min andra kopp snart.

Annars vet jag inte vad som händer idag... Kanske blir att övningsköra eller något, om nu huvudvärken vill gå och lägga sig i ett dike någonstans och sluta skaka mina hjärnceller... Det var en konstig mening. Men ja, förövrigt har jag bajsont i halsen och jag låter som om jag är ca 300 år gammal när jag hostar, det känns bra.

Men annars mår jag la bra.... Har mina ölböser och kansas tröja, och det känns ju bra. Men nu ska jag gå och göra mer kaffe och sedan typ, kolla på en film eller något sånt, ringa Skatjäveln kanske, får la se. Hare!

Btw, ääääälskar att jag ser glad ut och gör en tummen ner... That's how I roll

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0