I wish I made cures for how people are.


Nämen tjena i brevlådan! (Tänk den meningen med en töntig röst... Med typ Björnes Magasin Björne eller något). Men hej i alla fall, tror inte jag skrev igår faktiskt... Men ja, jag åkte till skolan i alla fall med 9 bössen, hade lite bajslektioner, åkte med min mor till Willys och handlade. Åkte sedan med henne hemåt.

Direkt när jag kom hem drog jag i mig en macka och dammsög sedan hela huset, hähäh, tjänade en hundring. Ni vet, en ring med hundar i. Men ja, var hemma hela dagen och idag har det la inte hänt så där jätte mycket. Adrian har fortfarande inte fått sina tuttar, Frida är mogen som vanligt och Pernilla är bara allmänt jobbig för hon inte berättar saker....

Nu sitter jag hemma, lyssnar på gammal musik jag lyssnade på för typ 3-4 år sedan (Nej, inte Spice/Space? Girls), utan typ.... Blö? Men anyway, har absolut iiiiiiingenting planerat den här veckan.... Imorgon skulle vi egentligen börjat 10 men nepp, ödet hatar mig och vill att jag börjar halv 9 som vanligt. JUSTE, Måålly fyller ju 6 år idag, hahaha hon fick leverpastej, ost och salami insvept i bacon. Tyckte jag var kreativt.

Men nu får jag la dra och kanske göra något vettigt med mitt liv.... Näeh.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0