I said it's hot outside, let me go swimming in your eyes


Idag gick jag upp 13:16, gick på toa och gick sedan ut med Måålly. Nuuu sitter jag här, men ska snart sätta mig i solen med en kall monster och läsa min bok, för att jag är en bokmal. Njaaaaa, inte riktigt, men boken är bra i alla fall, för att den handlar om Janis Joplin, hähäh.

Men ja, förövrigt är min dag faktiskt planerad. Idag blire garagelan med Fridielidie hemma hos mig, och sen ska vi bada lite senare också, bliiiiiiiiiiir awesome för jävlar va varmt det är:D:D:D:D:D

In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
and the voices of those who stand looking... And it makes me wonder.

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blire att sätta sig med mange mange maaaaange i sülen, skriver la sen om ni har tur, eftersom ni inte har något bättre för er än att läsa mig blogg.... pff, vilket liv. hejdå :D
 

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0