He'll come around, he always does.


Weeeell, idag åkte jag och Fridie till Göteborg som sagt, jag tog pendeln till Kungsbacka (som jag nästan missade) och mötte henne där, sedan åkte vi mot Göteborg. Väl där, gick vi till Subway där jag köpte Chicken Teriyaki, en liten cola och en kaka (som man fick på köpet, som jag sedan gav till Fridie). Fridie tappade kakan 2 gånger tror jag, 2a gången gav hon upp och sket i den.

15 minuter senare kom jag på att jag glömde min dricka vid kassan... Kändes bra. Anyway, sedan började vi dra oss mot Rockhouse, men innen det såg vi att det var 30 till 50% rea i Rip Curl butiken, så vi gick in där först. Jag hittade en tröja jag ville ha (för 175:-) men ja, vi gick till Rockhouse ändå.

Väl inne i Rockhouse fick jag beslutsångest, men bestämde mig tillslut att jag ville köpa ett tygmärke istället med Led Zeppelin och Rip Curl tröjan, och så blev det. Jag köpte tygmärket och gick sedan till Rip Curl igen, fast jag köpte inte t-shirten jag kollade på innan, utan hittade en snyggare, så köpte den istället (för 169:- som egentligen kostade 349:-).

Klockan lyckades bli 17:25 när jag var klar, så vi började gå mot stationen. På väg dit stannade vi till på MCD och köpte varsin liten cola, och drog sedan till pendeln. Jag hoppade av i Anneberg och tog mig hem till Skatan, och var där ett bra tag. Han låg i sängen när jag kom dit (med tanke på att han är lite sjuk), så jag lade mig bredvid honom och vi kollade på Scrubs en stund och bara låg bredvid varandra.

När klockan blev ungefär 9 drog vi till Maxi där jag köpte cola, kakor och en godispåse, medan Skatan köpte cola, chips och en godispåse. Jag släppte sedan av Skatan, vi sade hejdå och hörs sedan, sen åkte jag hemåt. Väl hemma kom en glad Målly fram till mig och en pappa som kastade brödsmulor på mig.

Nu sitter jag här, är hyfsat trött och funderar på att dygna imorgon innan skolan, haha, värt? Men anyway, ska nog kolla vidare på That '70s show osv osv osv... Sen börjar skolan om ca....34 timmar. Hare!

Den jag inte köpte


Någon som hade tidsfördriv på jobbet?

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0