Hej, äckliga Augusti.


Om 1 månad är det höst, och det gör mig deprimerad. Något som också gör mig deprimerad är att min iPhone hatar mig. Man kan inte ha någon annan ringsignal än de som redan fanns med mobilen, jag har ingen täckning någonstans (och nej, käft, ni kan inte rita en teckning åt mig, det funkar inte så, hur mycket ni än vill tro att det gör) och jag kan inte ladda ner Facebook appen eftersom jag inte har något account och logga in på, för att man måste använda visa kort för att kunna registrera sig. Anus Bananus.

Inte bara det, min bror skulle fixa min telefon och sedan kom mamma in i rummet, gav mig telefonen och sa att han hade sagt till henne att jag visste vad jag skulle göra..... Hur fan ska jag veta det när jag precis skaffat den?! Så ja, självklart försvann alla mina kontakter så nu måste jag sitta och skriva in alla igen, fast det är väl ingen speciell idé eftersom jag varken kan ringa eller smsa någon.... Jävla röv dag.

Får tvinga min bror att hjälpa mig, för jag fattar verkligen nada choklada. Eller så registrerar jag mig på jävla bajs grejset med mammas eller pappas kort... Vettifan, sur blir jag. Nu ska jag fan gå och spela Wii, orkar inte tänka på annat... Röv.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0