Good 14:05


Sitter och dricker mitt kaffe och ska snaaaarast dammsuga huset. DET ÄR SOL UTE IDAG, LYCKA!!!!!!!! Annars har jag inte lust att sitta inne idag, lust att åka till Kungsbacka eller Göteborg och hitta på något (tack vare vädret), skulle dammsugit igår då det regnade och bajs.... Bajs.

Anyway, sen vet jag inte om jag och Skatan ses idag eller inte, verkar inte så, men men, får la spendera dagen att göra både kvinnogöra och sedan vara baaaaaaaws och köra bil (förhoppningsvis).
Men ja, nu ska jag bara dricka upp kaffet sedan fixa huset, lär bli jobbigt osv. Sen äre Black Friday också, så ska ha svart, och då är det härligt när solen är ute..... eller? Happy Black Friday!!!!!!

Bitch BlickeN

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0