Gaaaah, min hosta alltså♥


Den är nästan värd att behålla, men bara näääääästan.... Det är även näääästan så jag vill ta med min hosta på en romantisk middag för två på en dyr och fin restaurang och sedan gå hem till mig, öppna en flaska vin, lyssna på lite led zeppelin och sen kaaaaaanske ta partyt in i sovrummet... Sen kanske jag föder upp små hostor någonstans i mellanöstern med min hosta, vi kanske till och med gifter oss, och det går tillräckligt bra... Men det är bara nästan som jag vill göra allt detta, bara nästan.... inte alls.

Anyway, ska sova snart, är superdupermuperbuperruper trött och hatar verkligen alla små japaner som springer runt och slår på massa grejer inne i mitt huvud... Japanfan.

Skatan var här för ca 1 timma sedan, gjorde la inte så mycket. Jag visade honom The Wizard of Oz, han gick ifrån datorn när alla började sjunga, förstår inte varför. Vi åt pommes och grejer, sedan gick vi in och duschade i evigheter, kändes bra osv. Vi låg sedan bara i sängen och gav varandra allmänt bögiga kramar och kössar. Kändes bögigt. Inte för att det är fel på bögar men... Kramar och kössar är lite gay.

Han åkte som sagt hem för ca 1 timma sedan då jag var på väg ut med Målly som haft ont i benet idag, haltade och så. Töcker sönd om min vövvä. Men ja, nu har jag kommit in i alla fall och ska försöka sova... Om jag inte somnat när klockan är halv, så slår jag Skatan en plingiling.... Det där lät inte heller straight.

Nu ska jag ligga och lukta på Skatans äckliga, svettiga, bajsluktande tröja♥ (jag är creepy jag vet som ligger och luktar på andras tröjilöjor, but hey! that's just how i roll, okay?)och försöka sova, så hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0