Dear, Mr Bush. I'm sorry that I crashed into you with my dad's car. Hope you didn't get seriously injured. Love, the guuuurl who can't drive backwards.


Haaaaaaaallå. Igår så blev det så att jag och Skatan drog hem till mig och sov över här. Vi satt och spelade Mario Party och gjorde mat tills klockan blev 5, då vi gick och la oss. Vi vaknade vid 13:00 men snoozade tills klockan blev 13:37 då vi gick upp.

Vi satte oss och gjorde frökost och spelade kort. Vi gick sedan ut med Mååååååååååååålly vid 3 tiden och sedan åkte Skatjäveln hemåt vid halv 4. Sedan blev det för mig att ut och övningsköra, som jag btw inte gjort på några månader, så det första jag gjorde var att backa in i grannens häck (inte hans röv, nej, i buskarna), därav rubriken.

Men ja, resten gick riktigt bra, konstigt nog, haha. Vi körde ca 4 mil i skogar, ut på vägarna osv. Men det gick faktiskt bra, får börja köra lite mer nu, glömt hur awesome det egentligen är. Men ja, atm sitter jag på rummet, har tagit på mig min fina batik tee och mina svettböser och är ganska trött.

TRRRRRRRRRRRRRRROR det blir så att jag kollar på That '70s show eller någon film typ. Anyway, här är två bilder från igår.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0