Dear, Mr Bubblegum. I'm NOT sorry that I crushed you two days ago, 'cause you ruined my Hurley tee, you bastard! Love, the guuurl who crushed you.


Soooooooooom titeln säger.... Min Hurley tröja är förstörd, för jag satte mig i tuggummi för två dagar sedan, jävla röv, bokstavligt talat. Jävla röv som sätter sig på random ställen där det ligger tuggimmi... Btw, ni som tuggar tuggummi: Varför i helvete kastar ni de på marken? Släng det i en jävla papperskorg och svälj, så vi slipper sätta/krampa i era äckliga jävla tuggummin, jävla r-tards!

Men anyway, idag vaknade jag i alla fall upp 13:37, gick upp då, gick på toa, drog på kaffe, tog flingor, fyllde på min vattenflaska, tog mitt kaffe och satte mig här. Jag har inga bilder att visa idag eftersom jag bara varit uppe i ca 33 minuter, sååå.... här får ni la en intressant bild på min intressanta frööööökost. Tjaaaa!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0