Day 24 - This makes me cry...


........Enhörningar och regnbågar?... Nej men jag vettifan? Varför ska det alltid vara såna här bögiga grejer? Men det som får mig verkligen att gråta av skratt, är denna länken http://existenz.se/out.php?id=38000, det måste vara den bästa länken jag någonsin har klickat på. Hahaha när jag och Fridie satt och lanade i garaget kunde jag tillslut inte andas.

Denna bilden tog när jag gick i 8an, slutet av 8an, då en av 9orna som heter Emil hade klätt ut sig till en tjej (tror jag han var), enda bilden jag hittade när jag skrattar, för det är så jag brukar se ut: En hand för munnen och och en pekande finger på det jag skrattar åt. På ett ungefär.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0