Day 23 - This makes me feel better


Ett ord, 2 vokaler: Musik. Får en att känna sig som den enda i hela världen, gör att man kommer bort från verkligheten, vilket är awesome.

(Klicka på låtnamnen för att lyssna)

Jag kan alltid lyssna på någon av Janis Joplins låtar, som antingen Cry baby, Bye bye baby eller Maybe.

Om jag ska välja mellan Led Zeppelins låtar får det la blir antingen Baby, I'm gonna leave you, Stairway to heaven, Going to California, Tangerine och Hey Hey What Can I Do. Mina absoluta favoritlåtar med L-Z.

Sen kan jag även lyssna på lite Pink Floyd låtar för att må bättre. Som till exempel Hey You, Money och självklart Wish You Were Here som jag har bestämt ska spelas på min begravning. Den allra bästa balladen som gjorts, enligt mig. Och jag har rätt.


Oh How I wish, How I wish you were here. We're just two lost souls swimming in a fishbowl, year after year. Running over the same old ground, what have we found? The same old fears. How I wish you were here.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0