Crybaby's going to cry


Haaaaaaaaaaaallå och goddag, sitter hemma hos Skatan atm och varit ute och levt. När klockan var ca halv 1 imorse smsade Fridie mig och sa att vi skulle dra till Thaibuffén idag, så när klockan blev 15:15 drog jag mig mot Anneberg för att ta pendeln till Kungsbacka. Hemma hos Skatan regnade det, men när jag kom fram till Anneberg var det sol...... fucked up right here.

Tog sedan pendeln till Kungsbacka och träffade Fridie direkt som stod och snackade med Helen, hahahha så jävla awesome är hon. Men ja, vi började direkt gå till Thaibuffén fast hann inte så långt förän vi nästan blev träffade av en flygande sko.... Japp, så mycket hatar Kungsbacka oss. Nej men, skon kastades av Kiffe som sedan hängde med oss till Thaibuffén.

Vi satt där ett tag men när maten kom så stack Kiffe, hmmmm av nåååååååååååååågon anledning.... Hahah, aja. Jag och Frida käkade och snackade om massa grejer, kommer inte ihåg någonting alls om vad vi snackade om men ja. Vi gick sedan till Kungsmässan där jag köpte en hallon/jordgubbs/vanilj (?) smoothie, och ååååh det satt bra. Riktigt bra.

Vi gick till expert och kollade lite mobilen för hon ska förmodligen köpa en ny (antecknar ni detta? gött) och sedan hittade jag väääääääärldens fräääääänaste (säger man ens så längre?) väska... Funderar seriöst på att köpa. Spiderman is da king. Men ja, sedan gick vi till Kungsbacka station där Fridie kom på världens bästa idé om att vi skulle ta en random buss någonstans och bara sitta på hela tiden tills den kom tillbaka till Kungsbacka. Jag höll med om det var en bra idé, så så blev det.

Vi tog 731an (tror jag det var) och satt på bussen i 45 minuter innan den kom tillbaka till Kungsbacka, jag gäspade minst 100 000 gånger under buss resan och båda var äckligt trötta när vi kom fram. Jag tog sedan pendeln till Anneberg och Fridie tog 741an hemåt. Väl i Anneberg köpte jag en grön monster innan jag åkte. Var ca 99% säker på att jag skulle få bensinstopp på vägen, määääääääään icke.

Nu sitter jag hemma hos Skatan, och han sätter på en massa låtar från serier/filmer och låter mig gissa vilken film/serie den är från... Töntmeister, och om en stund drar vi hem till mig och sover över där. Häääääääär får ni några äckliga, och några mindre äckliga, bilder från denna fula dag. HARE

Ful...............................................din apa



SA JU ATT DEN VAR AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0