Craaaaaazy tattoos


Hm, vart avslutade jag allt? Jo, igår åkte jag hem till Skatan trots allt. Han kom hit vid ca 20:30 tiden och då åkte vi till Maxi och pantade mina burkar och köpte lite grejer. Sedan åkte vi hem till Skatan och spelade TV-spel och lite grejer. Vi somnade la runt 3-4 tiden och jag vaknade sedan vid 11 tiden av att Skatan kom hem.

När klockan blev 1 drog vi till Anneberg och somnade nästan på pendeln på väg till Göteborg. Jag hittade ingen Led Zeppelin tröja på Rock House, eller ja, det fanns, men jag hade inte råd. Vi stack istället till 4-Gott och köpte dricka, och jag köpte craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy tattoos, ganska awesome.

Men ja, sedan tog vi buss till något ställe och gick sedan i 10 minuter mot Biltema där Skatans far och bror väntade på oss. När de hade handlat klart så hittade inte Skatans pappa sina bilnyckar så, det tog ca 10-15 innan de hittade dem igen, då han hade glömt de inne i affären, haha. Men vi kom iväg i alla fall.

Han släppte sedan av oss i Anneberg där vi tog moppen hem till Skatan igen, efter ca 10 minuter ringde min mamma och sa att jag skulle ut till vägen inom 5 minuter. Jag åkte sedan hem och nästan direkt när jag kom hem så drog jag och pappa ut och övningskörde. Det gick inget vidare, haha.

Vi kom tillbaka vid 6-halv 7 tiden och nu sitter jag här, har precis druckit min redbull och ska snart ta min fanta. JUSTE, jag har ju tatuerat mig. Kolla längre ner för att se, hähä.





Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawesome!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0