Banana on my mind


Yepp, har på min awesome tröja med en apa på och har precis varit inne och duschat. Vaknade 1 idag och gick upp direkt och drack kaffe, satte mig sedan här. När jag hade druckit upp det så gick jag ut med vovven och direkt efter det gick jag ut och joggade... Vilket inte gick något vidare.

Har inte joggat på, vad är det, ca 1 månad (?) och har därav tappat min kondition helt, stannade minst 5 gånger... Brukar max stanna 2, bra. Men anwyay, när jag kom hem duschade jag i alla fall, och nu sitter jag här och funderar på att åka hem till Skatan snart.

Imoooooooooooooorgon börjar skolan klockan 9 och slutar 1, hähä, as gött. Och ja, vi har helt okej schema också. Sovmorgon måndag och tisdag, då jag kan ta 9 bussen, hähähäh. Förutom att vi slutar som tidigast halv 3.... Dra åt helvete. Aja, ska ta något och äta och sedan dra till Skatan, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0