Allting ser fyrkantigt ut.....


....eller har jag bara sovit konstigt? Jag har precis märkt hur alla bokstäver som jag skriver här är jätte fyrkantiga. OJ JÄVLAR, mitt kaffe är ju klart, brb!

................................hämtar kaffe.......................................................

Anyway, gick upp för ca 1 timma sedan och har inte gjort så mycket, ska nog ut med Måålly snart och sedan ska jag hem till Skatan, sen får vi la se om han sover över här eller om jag sover över där. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tja!

Men nu ska jag klä på mig andra kläder och sedan gå ut med Måååålly, så hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0