Åh, kinamat hade inte suttit helt fel....


Tja osv, imorgon äre höst och det gör mig lite deprimerad om jag ska vara riktigt ärligt... Idag var det kallt, och då menar jag verkligen kallt, kändes som vinterkyla... Så inte gött någonstans. Men anyway, idag har vi haft Grafisk design heeeeeeeeeela dagen, fick sluta tidigare också, hähäh, slutade 40 minuter tidigare, hähähä..... hähä. Jag hoppade av bussen hemma hos Skatan för att överaska honom, och jag visste inte ens om han var hemma för han är absolut inte världsmästare på att svara i telefon...

Men ja, jag hade tur, han var hemma, satt och spelade LOL när jag klev in i hans rum. Är jag förvånad? Pff. Men ja, jag var inte där så jätte länge, ca 2 timmar innan mamma hämtade upp mig. Nu sitter jag här och dricker min redbull, hähähähhähähähähähäh.

Vettifan om jag ska övningsköra, tror inte det, men får la se om min far frågar, annars får det bli imorgon eller något sånt. Blöööööö, sitter och fryser också, jävla bajs. Här får ni en video från idag då jag visade en.... obehaglig länk för Fridie, peeeeeeeeeeeeace off osv.

Hahhaa btw, här är länken som Fridie kollade på.... Ifall ni vill dö, bajsa i byxorna eller övrigt.
http://existenz.se/out.php?id=39026

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0