11 timmar och 48 minuter kvar....


... är det nu innan jag kan börja använda min iPhone, och jag tror jag håller på att avlida låååååångsamt, fan va tid det ska ta då:( men anyway, ligger i sängen atm och ska förmodligen gå på toa snart (håller på att pissa på mig) och kanske sova snart, är ganska trött.

11 timmar och 45 minuter kvar....

förövrigt gör jag i princip ingenting... har kollat lite youtube (tobuscus osv) och lite fajsboken, och ska la förmodligen kolla på That '70s show any minute.... And another thing is, WAIT A MINUTE?! Is my blog all of the sudden in english? That is just, fantastic, isn't it?

11 hours and 43 minutes left....

Well, I guess I'll continue anyway. Ehm, I don't really have any plans for tomorrow/today (?)... Or well, I'm going to clean the house and play videogames, but I guess that's it. That's all I got. But yeah, and play with my new phone, h3h3h, download some apps and stuff.

11 hours and 40 minutes left..........

And I also have to put my (old) phone online and sell it, and hopefully I'll do that tomorrow/today also, but I'm pretty lazy so, we'll see. I'm sittin' here in my tie dye tee och mina shorts och.... ÅH nu är svenskan tillbaka, härligt! Nu fattar ni ju nästan vad jag skriver :D........ Kanske inte.

12 timmar och 38 minuter kvar.....

Det känns som om tiden går snabbare när man skriver såna uppdateringar hela tiden, på något sätt... Men nu hade jag tänkt att kolla på That '70s show och sedan gå på toa, med datorn, så jag kanske uppdaterar igen när jag sitter på toaletten, vad vet jag?

12 timmar och 35 minuter kvar.........

Hähähä man ser en liten mini bög i mobilen också, hahahah, fan va homo, hahha.... Vänta nu...

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0