10 anledningar varför jag ääääähääälskar That '70s show


Ett. Det utspelar sig på 70-talet, vilket verkar ha varit det bästa decenniet. In my opinion, dååååå
Två. Jag stör mig inte på en enda person som är med hela tiden genom showens gång
Tre. P.g.a att Donna har rött hår fick jag lust att skaffa det förra året, vilket jag är glad över att jag gjorde, äääälskade det verkligen. Man tackar, man tackar.
Fyra. Att i Säsong 5 döpte de alla avsnitt efter Led Zeppelin låtar, och i andra säsonger efter bland annat Rolling Stones låtar osv.
Fem. Faktumet att jag upptäckte Danny Masterson, grymt awesome
Sex. De sitter och blir höga, i varenda avsnitt
Sju. Hahahah åh.... That '70s musical avsnittet
Åtta. De har bara musik jag älskar med i showen
Nio. Kelso's dumhet, Fez's kåthet, Donna's awesomeness, Eric's nördhet, Jackie's bitchighet och Hyde's coolhet.
Tio. Sist men inte minst, så ääääääälskar jag kläderna Hyde har på sig.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0